Fullspäckad dag!

Började förmiddagen med en tur till IKEA med syster! Lånade pappas volvo så man får in mkt saker i skuffen om det skulle behövas! hehe

Jag hittade 2 fotöljer som står färdigmonterade i lokalen. köpte även massa blommor som jag ska dekorera med och massa krukor! sen köpte jag även grejer privat med! dvs kuddar, kuddfodral ja, lite smått och gått typ? inge mkt men trevligt var det!

Köpte även 7 meter tyg så har klätt om väggarna i skåpen så de ser snygga och frächa ut! Emil fick hjälpa mig med det så vi var i lokalen till halv 8-8 tiden? bra slut vart både jag och han! haha

Hittade mkt gått och klämde i mig! hehe



Trevlig med jobbig dag!

Nu ska jag krypa ner i sängen och pusta ut och sova så SKÖNT SÅ!

Natti!

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Måste få komma å hälsa på igen snart i butiken å kika på framstegen :D<3

2011-09-08 @ 10:15:54
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0