Vart tog denna dag vägen?

Den har bara runnit iväg! Ändå har jag vart vaken sen 08.00 imorse... såå

Japp!
Skjussade emil till skolan sen hem igen, byta till lite slit och släng kläder för att följa med pappa ut på sjön och ta upp mjädar... Vi rodde runt hela skön, vi turades om att ro. Mycket fisk (abborre) och en dryg disse som vart helt nersölad i massa kleg som var på järden för hon skulle åt fiskarna. hon bet och jävlades på de! hehe Stackars fiksar nä de ser ett krullo! Fikade och hade det gött ute på sjön!

jag var lite sadistisk! En tjockis abbore hade rom på sig så jag klämde på dens mage och då pluppade det ut ur mkt rom som hälst! uheeee

Vi räknade abborarna och det var 114st.... Det ska inte vara nå abborrar i den sjön så man försöker ta upp så många som möjligt + att de förökar sig så fort... så japp vi fick undan en liten del iaf. Duktiga jag. Sen var jag elak och kasstade i Disse från bryggan så hon fick bada av sig allt äkligt! gg åkte hon i! hehe Typiskt så dum Emmis är...

Hem och så vart det bad för disse med schampoo och balsam så nu luktar min krulfis gått.. hihi mumms bäbisen.

Följde med pappa och besikta husvagnen och gick helt okey. var väl en broms på 1 av 4a däck som var lite ringrostigt som han lär fica! Men det är klart! Min pappa fixar allt med en bit silver tejp! haha <3

var där ett bra tag för de var så sega och några män korta idag så en hel del väntetid!

Ätit mat och jaa. NUDÅ? Pet i näsan och stopa i mun
In ut rulla och skjut

Funderar om jag ska ta min lilla dator och åka till mamma och visa henne lite grejer! Vad kan det vara?



Jaa va sägs om en utlands resa? Låter inte det riktigt underbart... åhååå vill åka iväg.. But, money?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0