Min dag i ord!

Nu tänkte jag försöka skriva av mig lite om min dag! Började med att klockan ringde 05.40 Pigg som satan.. EMil åkte iväg med klassen till stockholm så han gick upp då. jag med för jag var så pigg! hihi Åt en stor baguet var vrål hungrig! sen när sigge och emil åkte så somnade jag om! hihi så skönt! vakna lite senare!

FULL FART! Hjälpa pappa att få upp båten på båtdrag efter bilen fixa det.. Sen följa med och skjussa Farmor och Farfar som skulle till sjukhuset! Farmor skulle få en ny hörapparat! hee det tog 1.5 timmar! Jag och pappa åkte och åt glass handla och han ta en promenad! Sen hem och fixa sig snabbt i all hast och sen in till stan och träffa Emma och Jennifer! hihi Min Emma stumpan är 20 år idag! Så vart Bk och käka sallad, räksallad för hela slanten!

gick på stan lite, fixat ny body lotion (behövdes) sen hem till pappa och köra iväg med båten och få i den i vattnet! Hans lilla båt har vi lagt i en mindre sjö sen ska hans större i nere i väsman! Men iaf s fick vi i båten. jag rodde i böärjan men pappa fick ta över! ehee Drygt som fan...

Kom hem och tvättade bilen. först min för jag hade fågelskit nersölat på HELA bilen... uheeså när vi ändå var igång så tvättade vi pappas volvo. så precis när vi var klara med den kom anna hem från jobbet och så tvättade vi den också! Så 3 bilar tvättade idag!

Sen mot kvällningen vart det att gå med pappa och Anna milbanan här i sörvik... (1mil 10km) Dog nästan men jag klara av det allt! haha

Har hunnit med en hel del saker idag och är så slut i kroppen... kommer sova gått!

Imorgon har pappa planerat att jag ska med och vittra mjädar (vad det nu heter) haha pappa hittar på saker hela tiden att göra så hinner inte sitta nå vid datorn och det är ju allt bra skönt! Härligt och befriande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0