Låt kreaktiven flöda!

Har nu fixat mina shorts med spetts och allt! Så nu är de så söta! hihi vart riktigt nöjd! Drog med mig Emma för att köpa spetts inne på en tygaffär! Hittade på ett par som passa och var snygga och allt! hihi

Så först vart på möte sen hem och slöa med mamma och sen vart det stan med Emma! hihi




Vart riktigt nöjd och fan va roligt det är att sy! Var flera år sen jag sydde! haha förut höll jag på jätte mkt med att sy och så! hihi Så mysigt! Fick till uppgift att sy upp mammas gardiner! Kul.. bara jag inte pajar de! haha

Kommentarer
Postat av: sandra

vad fint de blev :D

2011-05-25 @ 12:46:06
Postat av: Emmis

Svar Sandra; jaa eller hur är de ;) hihi

2011-05-25 @ 18:16:08
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0