Långpromenad

Har precis kommit hem från en lång promenad med Pappa, Anna och disse! Var ute och gick i 1.5h tröttis jag är nu då! hehe Men det var skönt väder och så. Skönt att få röra på sig!

Vad har hänt idag då?
Ingen sovmorgon. skjussade sigge och emil sen hem och suttit vaken och sen iväg in till stan med pappa och Farfar! Handels dag TORSDAG! SÅ han kuta runt där, fikade en snabbis med pappa och sen hem! Vart en soptipsvända jag följde med på! Pappa slängde gräsklippare, motorsåg, cykel, grill.. jaa massa onödigt som bara stått länge! Ätit glass också han vi med! HIhi

Nu sitter jag här och funderar? Hoppa in i duschen och ta en varm dusch för jag luktar skog. Imorgon har jag tänkt mig ta och träna. Simma eller gymma? det är frågon.. Lär bestämma mig men blir väl i sista sekunden det som vanligt! hehe Sen bär det nog av mot blge och sen vidare till vansbro.

Nästan 1år sen min student va! Shiitt va länge sen det känns....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0