I Göteborg!

Nu är jag tillbaka efter en shooping runda i min ensamhet! Så nu funderar jag på att ta en tuplur!

Mamma är på möte, hon stack på en gång vi kom till hotellet för att inte bli sen så jag har vart och parkerat bilen, bärt upp allt och sen shooping! Köpte en sött linne och godis och en sak åt mamma som var så söt! hihi

Nu väntar jag och väntar! Har gått igenom alla affärer här i närheten! Hoppas mötet är slut snart! Kan väl inte vara så länge till? det började 10.00?

Sov i 4a timmar inatt så happy päppiii! upp 04.00 var ute hos mamma 05.00 jag började köra så satt och körde en bra bit sen vart det mcdonalds frukost! Var riktigt gått? mamma var så slut hon så hon satt och sov brevid! Sen körde mamma en kort vända men hon höll på att somna så jag fick köra! Sen böt vi alldeles innan vi kom in i göteborg! Jag fick vara kart läsareåt gpsen istället för mamma är så virrig när det gäller den där saken! haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0