Hokey! Pappa, Emil och farfar skriker! hahah

Jaa trevligt värre! Själv sitter jag i mitten av soffan och kollar på hokey, Sweden - finland! Sck så trökigt.. Nu gick finland om med 2-1 Otur! alla i soffan sitter och skriker men inte jag inte.. Jag sitter inne i datorn. Kikar efter en ny del till bilen som trillat av.. välldigt roligt kan man ju kalla det! hehe SKrivit ner lite adresser och så som jag och mamma kommer åka förbi till Göteborg imorgon bitti! Så vi får se hur det går. Om jag får tag i en blinkers (okey 3-1 till finnland kararna är inte glada)

På fredag blir det bio med lite folk! Jag, emil, Emma, Philip och Jennifer! GUD så mysigt! Vi ska kolla på nya pirats of caribien! I 3D hahah Spännande =D

Vi är iaf hemma i Ludvika nu efter en hel helg i vansbro! Men Vansbro - Se you later! Nästa helg iaf då lilla Ida (emils syster) ska ha dans uppvisning som vi inte kan missa! hihi Busigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0