Grymt sugen på pommes!

Då tar jag tag i problemet och ringer ner till Pizzerian och beställer! Ska väl strax kuta ner och hämta det? Fyfan va gått..nu vattnas det i mun på mig alltså! åhååååå va gått!!!

Fick en väldigt bar komentar påkrogen i Lördags!
-Nämen har du färgat håret brunt? du passar bättre i blont för den matchar din personlighet mer!

Jadu! Ingen aning om vad han mena med det? haha typ? Yes.. men är bra sugen på att fixa det lite ljusare. mer guldigt eller nå sånt nu under sommaren? Men jag vill vara så snäll på mitt hår nu när det blivit en hel del slitet sen jag blonderade mig en hel del! Så har värdens fetaste utväxt som inte är så snygg men jag ska stå ut så ett tag till iaf! hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0