GÅRDAGEN!

Igår jaa.. Vad hände igår? eheee

Var och kollade på balen för alla 3or... De var alla så fina och tänk! Det är redan 1år sen jag gick på min bal? ojojjj

Var där med Johanna, Fredrik, Fillan och så busade jag på sms med therese! hehe

-Joho ;D
-Vänd dig!

Var lite busig och jävlades med henne! Inte sett henne på 1år! Tänkte skrämas och ta kort på henne och skicka till henne men hon såg mig när jag försökte gömma mig bakom en fet gubbe! hehe vart lita misslyckat! Men träffa henne och massa babbel och kika på balen med henne! Var så trevligt!

Sen vare direkt upp på stan, träffa Emil och sen Emma, Philip och Jennifer! Gick och köpte lite gööttt sen till bion! Vi gick på Pirats of caribien, så vare 3d! Men 3d kunde ha vart lite bätrtre! Men men tyckte iaf att filmen var helt okey och kapten jack sperrow är bäst!

COOLLAAA JÄNGET! Jennifer, Philip, Emma!




Så Snygga alla var!

Idag blir det att gå på en estet dansuppvisning här i vansbro! hihi

Kommentarer
Postat av: Cassi

haha fan vad snygga ni var då ;)

2011-05-21 @ 12:16:36
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0