Fredag!

Fredagkväller!

Har vart en trevlig dag! Fullt upp på life! haha Var sjukt mkt folk ute och handla och hade sig!
Svårt att få någon parkeringsplatts i Ludvika nu när det är marknad över hela allt! Otur!

Jag och emil har iaf köpt munkar, och godis och sånt! hehe Men köpte inge mkt godis.... Vanligt vis så köper jag 1kg marknadsgodis men nu vart det bara 1 4e del! Sen har det bara avrt mys kväll med mamma och Emil!

Imorgon bitti ska jag med Mormor och kolla på en aktuion! Får se om man kan göra nå fynd då! hehe Visar sig allt.... Sen blir det att träffa Emma och Philip och gå på marknaden med dom!

Men jaa... Nu väntar nog allt sängen?
Imorse ringde jag till Åhléns chefen i blge och prata med henne om när jag kan få schemat över hur jag ska jobba i sommar! Kan ju allt vara bra att veta? ehee

Var även och fika med pappa innan jag börja jobba! Så det var mysigt! hiih

haha snyggis i kepa! 07 i cypern!

Inte långt kvar tills min Älskade syster kommer hem från göteborg! Skönt att ha henne hemma i Närheten (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0