Emmis är LYCKLIG

Nu är jG Gladis!

MITT GUCCI SKAL TILL IPHONE 4A HAR KOMMIT (A) överlyklig
åkte hem till mamma och anders för att skriva ut lite papper och allt så skrivaren krångla så jag var tokig!!! GRRR men det sluta med att texten vart gå (svart funka inte?) ny patron och allt men nej....

Så hade en lapp kommit så jag åkte och hämta ut och vipps så vare min gucci skal så då känndes kvällen räddad! hihi Underbart


Satte i bilen när jag slet upp packetet och satte det på mobil och FAN så snyggt det vart! hii

Sitter på annas stora laptop! Den är enorm emot min lilla fis (A)


Kommentarer
Postat av: Linafoto

Sjukt snygg ju :D

2011-05-02 @ 23:34:29
URL: http://linafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0