Dansen var NONERS!

De var alla duktiga... Hade riktigt roligt och skratta som en galning i vissa vänder! Gamlingarna var ju så söta! hehehe Gammel "unga"

Ida var riktigt bra och jaa så sötis! Bra bra show! Innan showen så sprang jag, nina och molle in till blommaffären och fick ihop en kanon fin bukett! Hon som jobba var inte så sugen typ! Hon sa mest (-det finns redan klara buketter?) men nee de var för flickiga med en massa rosa i olika nyanser! Nee passar inte ida! Så jag vart att demonstrera och plocka som var snyggt och vipps så vart det en riktigt snygg bukett! hihi Så kul för ojojjj va mkt fint det fanns! Men det var synd att de inte hade några svarta blommer! Dam.....




När dans showen nästan var slut så kuta jag ut till bilen för att hämta blommorna! Gick bra att gå ut men in så höll jag på att slå ihäl mig! Snubblade på någons väska! hahaha Ojojjj pinsamt! Men jag höll mig på benen! Grrr

Efter showen vart det mat mys på selins med Windahls familjen! Var trevligt som vanligt! haha Tog lite bilder med idas systemkamera vart nog lite snygga bilder som jag tog haha fast de flesta tog mattias! hhihi

Snart blir det lite film mys hoppas jag på! Någon bra film också!

Kommentarer
Postat av: Cassi

avis på hennes hår som faaan! bruden med super håret eftersom det verkar ju tåla vad fan som helst?!?!?!?!

2011-05-21 @ 20:21:22
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0