Dagen att göra!

Var ju meningen att jag skulle träffa Therese men imorse så ringde mamma! Hon åkte till Fagersta igår och träffa en kompis och skulle bli kvar där och umgås! Men tråkigt nog så vart en av hennes personal sjuk så hon var tvungen att åka tidigt för att hinna till jobbet och eftersom det ärnlöning och sånt så skulle det inte bli så bra om hon står själv i butiken med mkt flöjt så ska in och jobba åt henne! Får se hur länge jag blir där! Men nu nyss ringde telefonen och mamma har skrivit fel postnummer så jag ska åka förbi dit och skriva under ett papper för att de ska få ändra till rätt siffror! Duktig mamma ;) haha ajaa det är ju ändå på väg dit jag ska så! Så jaa några tråkiga själar på stan kan ju allt komma förbi och säga hej! Kom er vara inne på Life butiken i gallerian! Hihi mys mys får se om jag ska träffa Therese efter jag jobbat ! Men en sak var tur iaf var att hon skulle flytta hästarna till en à nan hage så det skruva upp sig för båda så det känns ju iaf bättre hahah men vi kanske hinner synas sen! Vem vet! Nej lär skynda nu! Ha en bra eftermiddag alla hörs senare puss skriver på ipaden så allt blir att se så tråkigt ut! Suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0