Alla känner Åkerströms syskonen, dom känner inga!



Alla känner apan!
Apan känner ingen!

Typiskt?

Hehe Det är verkligen så... shiit alla vet vilka jag och cassi är! varje gång pappa får någon praktikant eller sommarjobbare att ta hand om som är omkring i min och cassis ålder så vet de vilka vi är!

Idag på pappas jobb har de fått in första vändan med sommarjobbare och han som pappa har denna vända viste exakt vilka vi är! hahah

Pappa- ja jag har ju två döttrar i 90 och 91.
Jahaa är det Cassandra och Emelinda?

haha Busikg!

Lika för 2sommrar sen när emil åkte tåg från vansbro till ludvika.. så hade han börjat snacka med en killgäng som var på väg till ludvika för det var ludvika marknaden (tror jag?) haha dom viste vilka vi är! Aaa Alla känner apan, apan känner ingen! Så känner jag mig.... Lika så har min svärmor haft praktikant på ica i vansbro som är från ludvika/smedjebacken som visste vilka jag var och cassi! Hon visste även att jag hade en pojkvänn som hon inte sett så många gånger! jaa massa sånt! haha

Cassi! KÄNNER DU DIG TRÄFFAD? MIN APSYSTER <3



Kommentarer
Postat av: Cassi

haha jaa jag känner mig verkligen träffad xD herregud vet du vem det var då? :o

2011-05-02 @ 21:02:26
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: Cassi

eller vad den hette? :p

2011-05-02 @ 21:02:54
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0