Åhååå vilken dag....

Kom till lägenheten för ett tag sen! Så märker jag att min internett dosa inte är här, vartfan har jag lagt den nudå? grr..... så japp! Lyckad.. jag som redan ligger efter med räkningarna.. suck för det... Emil är och tränar nu! Jag har legat i sängen och halvsovit! Tagit en ipren iaf så nu känns inte huvet som ett bowlingklot längre...

Har gått osminkad hela dagen men jag ser ut som ett spöke när jag är lite sjuk så då känner jag mig annusjukare när jag är blekare än vanligt! åå jaa jag kan bli blekare än vad jjag är! hehe inte illa..

så sminkad och uppsatt fick det bli.

Så synd om mig! Jag vill ha en massa glass, jordgubbar, smällt choklad och bara flööt.... vart en riktigt flöt dag.. hhuhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0