Solen skiner, himmlen är blå! Va skönt att leva då!



Nu när alla "skolungar" har sommarlov och vuxna snart tar ut sin semester så börjar mina långpass på jobbet!
Känns ju underbart! Solen lyser och det är varmt och skönt ute! Trevligt för er tänker jag.... Igentligen så var det här min sista lediga vecka som jag skulle slappa på, sola, bada men vart 3långa arbetspass på minst 9timmar om dagen. WIEEE Överlycklig? njee igentligen inte.. Men men Pengar rullar in och pengar rullar ut allt för snabbt!

Sovit helt okey inatt! vaknade 07.30 avv att min chef ringde.. (-min första tande! shiit VAD ÄR KLOCKAN?) men hon ville bara höra om de hade ringt till mig igår och om jag kunde jobba för ingen hade skrivit öpp mig så hon vart orolig! hehe Så vaknade 30min för tidigt! Men kunde somna om 10min innan jag skulle gå upp!

Tror jag ska ta cykeln in till stan idag, eller inte min utan systers cykel eller anders! Anders är fortfarande i Kongo!

[BILD]

aaa revligt nu ska jag göra mig helt klart! Ha en trevlig dag så hörs vi kanske efter 20.00 tiden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0