Pantisar!

Jag och emil ligger utslagna i varsin soffa och kollar på tv! hihi Vi tänkte att vi skulle åka och panta burkar åt mamma så slipper hon göra det! så snälla vi är. hehe Emil får panta medans jag kollar på! Låter rättvist tycker ju jag allt... hehe

Har inte bestämt mig hur jag ska göra.. Åka till vansbro ikväll eller bli kvar och dra ut på krogen imorgon när alla galna Studenter ska ut? hummm vilken bra fråga allt! haha



Vart i lägenheten och kikat idag och inget har hänt sen 3 veckor? vafan har jag för amatörer att göra med?

Sen har jag även fått schema över hur jag ska jobba under sommaren och det var väldigt mkt mer än förväntata! hehe Så jaa!

Kommentarer
Postat av: ida

äsch, springer runt galna studenter här också ;) haha

2011-06-09 @ 15:41:37
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0