Nu väntar sängen!

Klockan börjar bli mkt och så har jag ont i mitt ben!

Haft damp hela dagen eller mot kvällen för jag har inte kunnat hitta min klocka! Min älskade snygga dyra klocka! Letat överallt och plockat upp allt från påsar, jaa allt!

Så hittade Emil den på en byra i vansbro! WIEEEE Den är funnen men svårt att använda den imorgon när jag vill ha den?
ajaa löser sig!

Har hunnit med mkt! Var ut till mamma och anders. Fick mat och så har jag hållt i och busat med en 10 veckors gammal pudel! Så jävla söt och så liten liten nallebjörn! Underbart bäbis valp! hihi Blir att sakna Disela så mkt!



Fick gått godis av anders! hihi mumms!

Men nu lär jag sova! Så jag är pigg ocg glad imorgon! Det behövs...


Nu ska jag kolla på Upp och krypa ner i sängen och säga GOD NATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0