Musikstudio i vardagsrummet är inte fel heller!



Fult ös i detta hus! haha
mamma har en spelning om 1.5 vecka i Leksand (trodde det var nästa månad) så då ska jag och emil dit och lyssna! Var säkert 5år sen jag såg mamma kutandes på en scen! haha

Så Honken har ställt upp en hel studio i vardagsrummet för mamma ska kunna öva när hon känner att hon har tid! Eftersom hon jobbar så mkt! Men det låter galet bra och tänk att jag har en mamma med den kraftiga röst som hon har! Man blir riktigt imponerad av henne!

Varken jag eller cassi är inte äns intresserade av musik! i mammas släkt så är alla nästan musikaliska och sjunger och så, pappa är hel tokig i att lyssna på musik och att ha högsta volumen på och dörren uppen på sommaren! Varje band som finns inspelat på mig och cassi när vi var små är det hög musik på! Jag har ju somnat 2gg på konserer, Tomas ledin! hehe Sen alla gånger jag och syster vart med i deras replockal! Målarblock och allt men jag var alltid mäst intresserad av alla knappar och sladdar så slog av ljuder för de en del gånger! (-Emelinda! Nu rör du inga knappar!) hehe Bus jag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0