Home sweet Nästan home!

Hemma och hemma kan jag inte påpeka? hemma i cassis rumm hos mamma och anders! Så jaa... imorgon tänker jag ta mitt pick och pack och flytta till lägenheten.. jag längtar så sjukt mkt! Är trött på att bo hemma hos mamma, inte hällsosamt! haha inte när man är van att bo själv i egen lägenhet med sina egna regler! Men det har vart sjukt skönt att bo hemma ett tag, både hos mamma, pappa och självklart i vansbro!

Pick och pack!

Även om inte badrummet är klart som det aldrig verkar bli så kommer jag ta bilen ut till mamma eller pappa för att duscha! SÅ jappp! Så fåre bli! Home sweet home (A)

Vill hem och städa och fixa! Åka till ikea och köpa en bokhylla för det behövs verkligen nu! Alla mina papper och skit som är drygt att ta itur med! Men sånt lär ju fixas! Vart äen bra sugen på att höra med pappa om vi kan cykla runt väsman! det är typ 5,5mil runt? har gjort det 1 gång förut men då var jag ganska så liten! Så kanske är dags igen? hihi Stackars pappa jobbar natt denna vecka. så detta pass går han 18.00-06.00 fyfan vilken tid... men då är ju nästa fråga! Vad ska jag ha för cykel? min kärring rost cykel eller cassis lika skramliga eller mammas nya kärring cykel! humm.... ajaa får se! Kanske hinner ändra mig!

Bjuder på en härlig låt! Bruce Springsteen Dancing in the dark!


På torsdag kommer 2 st personer hem till Ludvika!

Pappa åker ner på onsdag till Göteborg och sover där och sen tar de med cassis pick och pack och åker hem till Ludvika på Onsdag! GUD VA ROLIGT ATT SYSTER FLYTTAR HEM (A) Saknat henne för mkt unders hennes 7månader i göteborg!

Sen kommer även Anders hem som vart i Kongo i 1 månad! Fyfan! så skönt!
hiohi Han har hunnit med en hel del där nere har jag hört! Åka fast för fortkörning när man åker i 25km/h är ju alltid kul? ehee jaaa rolig historia det men den får sluta där!

Glömmer alltid nått när jag vart i vansbro! Denna gång glömde jag mitt rengörings medel.. så nu finns det 2 st där och inge här? hur ska jag klara mig? buhuuu


Kommentarer
Postat av: Nikoninan

sv: Okej ja förstår det :) Ja men åh jag vill också cykla väsman runt! finns på min to-do list för sommaren haha :D jag kan cykla med dig om jag inte jobbar :D <3 Ja förstår det men du kanske kan vara med lite endå annars kan ju ju vara med för sällskapet kul är det iaf :) <3

2011-06-19 @ 23:23:49
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Postat av: Nikoninan

Ja eller hur ! :D <3 vi kanske skulle kunna cykla veckan efter den som kommer? <3

2011-06-19 @ 23:28:00
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0