Gud Vilken värme det är!

Älskar denna värme! Att glassa runt i ! Synd är ju bara att jag lär jobba! Börjar 14.45 så..

Gick upp 10.00 för att hinna ut och sola lite och allt har jag hunnit det! Har även hunnit blivit röd på magen! säkerligen i ansiktet också ja! hehe Röda Emmis is BACK!

Igår kväll slutade kvällen på ett anorlunda sätt än vad jag hade förväntata mig! Cyklade till hem till Johanna och umgicks med henne och LINNEA VID 10 tiden. Pratade om allt mellan himmel och jord så det var så kul så att träffa dom! Sen efter en bra stund så satte vi på en film! Men såg aldrig klart på den. kände att jag måste hem och sova lite så kom hem vid en halv 1 tiden typ? Så kul att johanna och Fredrik nästan flyttat grannar med mig, några kvarter bort men så roligt! hii Busibus!

Eller hur ser jag gudomligt fräch ut! hehe

Läskiga mina nyckelben vart att se ut! hahha ajaa man måste ju leka och dryga sig framför camen! ALLTID!



Nej.. nu har jag solat klart för idag skulle jag kunna tippa på!

Kommentarer
Postat av: linnea

i <3 you

2011-06-29 @ 13:56:51
URL: http://krutgunnel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0