GUD VILKEN DAG! jag är så veck!

Vart en grymt dryg helg alltså... Söndag idag!

Fredas drog jag och emil till vansbro! Shillade! Emil var ute och åkte bil med någon. själv gosa jag ner mig i soffann och umgicks med herr och fru!

Lördag! UPP OCH HOPPA!!!!!
In i bilen och dra till blge för att jobba till 16.30  tillbaka till vansbro. Frächa upp mig och sen mötte jag emil på vägen ner till byn för då släppte hans kompis av han. Så älskii och jag har vandrat runt på byn och skrattat åt alla byers! hahah roligt!
Och fan va pinsamt att sitta i bilar fulla och pinsamma. sjukt mkt småttingar ute och knappt n¨gon polis eller ordningsvakter! Hade det vart i ludvika så hade det vart galet många poliser och ordningsvakter! Skulle de se någon med alcohol i handen så häller de ut den! Det tycker jag kan vara grymt bra för vissa är ju 14 år och mindre? Såg fullt av fulla småttingar men ingen gör nått? de får gå runt och festa uppet överallt... ajaa var mysigt men var bra slut efter 20mils biltur med bilen. Vi käkade lite och åt glass och allt! hii Ville hoppa på hoppborgen men den hade de tagit ner. suck!

Somna vid en 1 tiden och upp och hoppa imorse! och iväg till blge för ett yterligare jobbpass! (idag!) till 17.00 sen hem till vansbro! ont i huve hela dagen men sista stunden från järna till vansbro så hök´ll huvet på att sprängas! SHIIT! kunde knappt hålla ögonen öppna för de dunka något förjävligt! Tog mig iaf in i huset och däcka i sängen och dog ett tag! Ropade på emil sen om han kunde komma med ipren! Så han kuta upp med tabbletten (-Har du inge vatten?) åhååå så han kuta upp och samtidigt så kommer nina upp med både tabblett och vatten så hade dubbelt upp! gaha så snällt!

Sen vart det att få lite mat i magen efter en hel dag utan nått... 20 min lunch är inget man hinner med!  Har iaf shoppat lite! hehe en kort kofta, vit. mini marenger. och en kökshanduk, ny chlinich fondation anti-blemich och sen ett puder! Kanon!

iaf! fick mat i magen nyss och åt chips brevid! haha så poff vart huvet bättre och jag kunde se klart! Jävla migränn som kan få en att må så piss... alla ljus som var i köket höll på att få mig att spy! Herre min gud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0