massa denna dag!

Go kvällis!!!!
Denna dag har jag bara varit onyttig! haha bara massa tårta här och tårta där! hihi mys mys!
Har inte haft nå tid att sitta vid datorn över huve taget! ojojj. vakna duscha och dra till stan och handla en sen farsdag present ;) hihi sen direkt vart det att åka tilll mamma och anders! Äta mat och tårta, hela familjen samlad är bra ovansligt! Så det var jag, Emi, cassi, tom, robert, mamma och Anders! mat och tårta vart det, mmm (A) sen hem igen och så kom pappa hit på besök, han hade med sig tårta och så fick han sin farsdag present ;) haha

Direkt när pappa har åkt så kom mamma och hämta upp oss och så åkte vi till mormor och morfar! hihi Var meningen att vi skulle åka till kyrkogården i smedjebaken för att tända ett ljus på min andra morfars grav! Men vi han inte så vi tar det en annan gång! Har ju inte vart där på 10år? hittar ju inte dit så är inte så viktig för mig. (min riktiga morfar dog när jag var 5år! men min "nuvarande" morfar har alltid funnits där och har alltid kallat han för morfar.) jag har en morfar och han är den bästa morfarn som finns! hihi

massa hit och dit!

när vi åkte i bilen till mormor och morfar så vart jag, mamma och cassi att prata om hur jag och cassi var som små. Många ungarreagerar när de ser en "mörk" människa. Jag eller cassi har aldrig reagerat på det! Vi har kusiner som är adopterade. vi märkte ingen skilnad, jagfatta inget berättade mamma.. Men mamma och mimmi försökte förklara hur det var! jag fatta inte och jag tyckte inte hon hade en anan färg? senare så skulle jag jämföra och så mamma berätade att jag vart riktigt sur och avensjuk för jag ville också vara så brun och fin! haha så gulligt <3

Vi pratar så mkt när det är vi 3 <3 vart även att tänka på en bil vi hade, mamma och pappa hade köpt en ny bil och efter ett tag så vart det inbrått i den och de försökte lda upp bilen fast de lykades inte direkt så det var ju tur! haha (=

När vi åkte till fuertaventura så fungerade inte pappas lås på bilen så bra så han tog med sig fronten till bilsterion för att den inte skulle bli snodd när den stod på arlanda! Men 2a dagen där när det var pappas 40års dag och vi var ute och käkade med släkten och komer hem till hotellet så har det vart inbrott och de hade fått med sig en hel del. mobiltelefonerna och kameran och min ryggsäck (de slängde ut min matte bok, så jag var sur för att de inte tog med sig den! ) iaf, då snodde de bilstereo fronten där istället! hahaha

vet inte varför jag skriver allt detta bulshit! haha

Träffade även min gos vovve <3 hihi älskis gizzmo! Bästa hunden. Hon får såna tock spel när man kommer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0