På tåget!

Nu siter jag och emil på tåget till stockholm! Tror vi är typ i avästa nu? om jag hörde rätt? vi beräknas iaf att vara framme 18.16! Så hoppas att inte blir nå tok efter vägen! och så undrar jag hur länge affärerna i stockholm centrum har öppet? om man hinner med en vända inna man ska sova ;) Eller äta? På kvällen har jag och Emil iaf planerat att vi ska träna på hotellets gym så gymkläder är med! Emil kommer pressa mig som en dåre, det vet jag! haha har precis smällt i mig en brownis som jag köpte på pressbyrån! MEn nu då? Vad ska jag äta eftersom den redan är slut? var lite extra nyttig och köpte locka istället för coca cola så jag kommer nog definitift att somna på tåget jag med!

Höll på att glömma internettet! attans... men kom på det när det var typ 30 min kvar så då vart det att kasta sig i bilen och åka hem och hämta det! haha sen lämna bilnyklarna till syster! Hoppas hon är snäll mot den lilla röa ;) min pluttis bil <3 hihi Så hon är barnvakt över helgen åt den ;) hihi Hon ska be pappa att kolla oljan på den också! Kanske ska skriva här på bloggen! Pappa kan du kolla oljan i min lilla röda? (bilen alltså!) haha bra nu vet han.. hoppas han läser denna gång också ;) hihi

Innan vi åkte så vart det att käka mat på subway! mumms ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0