Matlagning!

Håller på med maten nu! Emil ringde nyss och han är på väg hem nu!! Hoppas maten blir lika god som mammas ungs kykling (A) hihi Åkte och handla och så åkte jag och hällsa på mamma och anders! Mamma var inte hemma. hon är i stockholm! Men  anders var hemma iaf så fick jag med mig besökare hem! haha lilla disse blir här till imorgon för jag är ledig så slipper  hon vara själv imorgon hela långa dagen (= Så mys mys jag ska ha med henne =D

Helt svart Diesela syns inte så bra på bild! Men hon är värds gullig! haha <3


Maten blir alltså Kykling och ris med curry sås! smack!

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Sv: tack sötan, men bilderna visar inte vilken hemsk färg det blev längst upp haha, firsörerna som jag visade för såg förbryllade ut så det var nog ingen bra färg haha :)

2010-11-30 @ 20:54:50
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Postat av: Nikoninan

Sv: näe trodde jag skulle behöva det,men frisören sa att jag skulle lägga i samma som jag använde innan xD så vi får se hur det blir :) kanske blir bättre nu när det "blonda" i håret är borta xD

2010-11-30 @ 21:52:46
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0