LEDIG.. Finns inge shopping i vansbro.. attans

Har sitter jag! I bomle i vansbro och har precis målat naglarna med mina nya nagel lack... Först under lack sen det nya som jag köpte igår och sen ett topp lack! Kanon.. Men attans att jag förstör för att det nte har torkat helt! humm.... Har vart ner till byn och käkat på selins med Emil och ninna.. Vart räksallad för min del så jäckla gått! Men prata alldeles för mkt så vart inte så stor koncentration på att äta! hehe (A) Sen gick jag in på 2 butiker nere på byn. Zooms och en sko butik! Nada hitta jag... och så var jag in på ica och kolla hur emil skötte sigi kassan ;) haha Men det gick oerhört bra! Bättre än vad jag hade förväntat mig ;) Duktiga plutten min! handlade lite av han, köpte solo tidning, tugumi och en triss... han gav mig absolut fel lått för jag vann inte ett öre....


Mitt hår klarar inte av sånt här väder! Attans.... hade plattat och plattat det i morse men så klart när jag kommer ut i regnet och fukten så blir det som en fluffbåll!! haha tur det inte vart så lockigt som det brukar bli! När jag åkte ner till byn så skjussade jag även Emil och idas kusin Linaner till idas skola! Tur att hon visste vart hon skulle för jag hade inte en aning om vart jag skulle åka! Så kanom med en guide brevid ;) haha

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Du får hälsa Ida och Emils kusin från mig att hon har en väldigt bra blogg! :)

2010-11-03 @ 17:17:54
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0