Kort på kort, Yes tack!

Igår kväll innan jag gick och la mig så gick jag in på min internett bank för att kolla hur mkt pengar jag har på kortet! haha jag bara handlar och handlar och kollar aldrig, ops (A) Men jag kan än handla på ;)

IAF..... När jag logga in där så beställde jag ett "kort på kort" så inom 10 dagar så skulle  det trilla ner i postlodan!!!! Betalt och klart! hihi Tog en snygging bild på mig och Emil så klart ;) hihi Kommer bli kanon snyggt! Först så hade jag tänkt mig ett  kort på lilla Disse min!! Men men det var ju inte så dyrt så om jag trötnar så kan man ju beställa ett nytt ;) hahah Hoppas att det är bra kvalité på kortet okså!!!!

hahahaha ser helt röd ut i ansiktet (kan säga att jag hade vart ute i solen för mkt med ansiktet och fått en snygg bränna) så lyckat!!!! heheh

FÅR DAMP..... Mellanslags knappen på tangentbordet är helt cepigt! Den har lossnat på en sida så är as knäpp och lär trycka cp hårt för att det ska hoppa 1 mellanslag... fast ibland får den damp och hoppar 2...




Idag så kom käraste Johanna in på Åhléns för att kika på snygga prylar! hahah hon la undan 2 ringar, uggel ringen och döskallen. lika som mig men kan ju inte tycka att hon valde fel ;) hahha de är ju så snygga!!! hehe (A)

Värsta bling bling skallen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0