jag är hungrig! hehe

hejsan! Har inte så mkt att berätta? Har gått osminkad mer eller mindre hela dagen och vart och handlat! Jag och Emil gick till affären, det var så kallt brrrr....

Just nu fixar vi kvällsmat! blir fläskfilé och haselbakspotatis (stavning?) heheh har även målat naglarna ;) hahahha nu fick jag ont i handen. Emil gick runt som nakenfis på väg in i duschen och snärta jag till han på rumpan! hahahah

gjorde en fransk manikyr ;) hahah Snyggt!!! Men innan julafton så ska jag gå iväg och göra snygga naglar på en salong! Längtar. var för länge sen sist ;)



Emil är i duschen, undra ifall jag ska hoppa in eller om jag lär hålla koll på maten? hum... jag får ta det senare för jag vill fokusera på maten för jag är hungrig ;)

jag har kollat på OC hela dagen! hehe imorgon är jag ledig och antagligen så kommer jag ha hunnit kollat klart på hela säsong 2 då så undra om man ska försöka köpa 3e imorgon eller så? hehe (A) +så lär jag kolla hur jag jobbar för jag vill ju så järna åka ner till Göteborg och umgås med syster <3 Men hon har iaf beställt biljeter hem så hon kommer hem den 23 december! Då ska jag och syster sova i en garderåb som vi alltid gjorda dan innan julafton när vi var mindre (A) gulligt<3 undra vad vi ska hitta för garderåb då? hehe men men det löser sig! Eller så det bli att sova i samma säng på cassis rum hos pappa och kolla på massa disney filmer (A) mys mys <3

Kommentarer
Postat av: Ponnysill

sv: HAHA tjuvis emmis! ;D

2010-11-21 @ 23:05:20
URL: http://idawindahl.blogg.se/
Postat av: Cassi

JA du måste komma snart igen, saknar dig som fan ju:o ja men dan innan jul MÅSTE vi sova ihop, kan vi inte försöka göra nåt skoj med emil och pierre också, fast okej emil kanske är i vansbro :p hahaa =D <3

2010-11-22 @ 13:53:17
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: Nicklasmia

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2011-04-09 @ 14:23:09
URL: http://nicklasmia.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0