I´m the man in this house!

hejsan hoppsan (A)

Helt slut i kroppen!!! Har precis kommit hem från ett drygt pass på gymmet ;) hehe nais! Jag är så GLAD!!!!!!

Igår i västerås så hade jag och Emma det as mysigt!
Shoppa på som fan ;) nera, det var ganska så lungt men visst bräner man alltid pengar! Köpte en sak man har under handfatet, men fattas en del så lär höra om pappa vet vart man kan hitta en sån eller om det är kört? Sen köpte jag en blomma, och en ny fönsterlampa till köket (som var för stor! attans...) sen köpte jag en kläning (lila) som jag ska ha på mig på julafton och på krogen på anandag (lär planera i tid!) bästa köpet under gårdagenär The OC 1sesongen och 2a... i´m so happy! Det är 2a gången jag köper första boxen (min store bror lånade den och låna ut den till en kompis sen vipps så är den borta) så Oc har vart på teven nu ända sen jag kom hem, somna till det och kollar på det nu! haha I´m a happy girl....

ska försöka städa här hemma idag! är ju ledig idag är hemma hela dagen så! Sen imorgon och på lördag jobbar jag, ledig söndag måndag och så jobbar jag tisdag, onsdag, torsdag och fredag!

OPS....
Undra vad man ska ha karar till? Igår när jag kom hem så ville jag ju sätta ihoå handfatskåpet på en gång! Emil sitter vid datorn och lyfter inte ett finger för att hjälpa! Ojojj.... I´m the man in this house!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0