Fina eller fula? Det är frågan...

Halloooo......

Nu är jag typ klar!!! Lockig i håret och påklädd och även klarsminkad! Lyckat... 1timme kvar till jobb dags! hehe Var bra att jag började locka håret och sminka mig i tid för att hyresvärden kom in hit och kollade i avloppet och kranen och sprang upp och ner.. för igår kväll när jag tog en lång dusch så kom grannen under oss upp och fråga ifall vi hade någon läcka för det droppade vatten från hans tak (vi bor ovanför han) och nee vi har ingen läcka som vi kan se.. så han var här idag och kolla och spola vatten men nej, det kom inge vatten till gubben under oss, han är nog kanske lite gammal och virrig bara? ;) haha Tror det.




Tjolahoppp.... Undra om man ska bege sig upp till stan och kika innan jag börjar jobba! hehe Har inte bestämt mig om jag ska ha kvar skorna eller inte? attans...

Får bli en dårlig cam bild på de! De är as stora! Men fy i helvete så sköna de är i... skulle kunna sova i dom om jag fick platts med hela mig i.... mmmm  st 36 på de skulle kunna had e i st 35 men de hade dom inte :( Snyfft... ajaa lär tänka på det (A) Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Jaa :D dom har fått in jättefian saker, blir nog att beställa tills nästa lön :) <3

2010-11-11 @ 13:46:15
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0