I vansbro (=

Nu sitter jag här, eller har vart i Vansbro nu några timmar^^ haha kom hit typ lite efter halv 6 så alla vet ;) Kom hit, mitt i bulbakning så harrapat buldeg nu hella kvällen, känns så gått eller inte men det var gått att äta iaf ;) mmmm

Var ju så hungrig på jobbet idag så pappa fick handla en macka åt mig ;) massa gått var det haha Tack så mkt för den far <3 Har inte så mkt att berätta, Emil är helt slut och ligger total deckad i sängen, han har jobbat och sen vart till blge och tränat thaiboxning XD Så jaa, men ska väcka han nu snart så vi kan hitta på nått ;) Kanske ta en raggarunda på lilla byn ;) haha Undra om det finns nå folk ute? :S





Dagen var råsa... Med mina matchande klocka, skor och tröja ;) snyggt. När vädret är dåligt så får man väl piffa upp dagen med lite färg ;) eller va tyck? haha =D

Kommentarer
Postat av: Jannica

jag har lagt upp deltagarna till veckans blogg på bloggen . Du kan ju kika in och rösta på din favorit :)



Kram

2010-06-13 @ 12:51:13
URL: http://fashionjannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0