BESTÄLLT (Y)

Nu kunde jag inte hålla mig! Nu har jag klikat hem 4 styckna toppar (A) Så snygga, hoppas de sitter bra nu bara =D


Den här söta toppen hoppas jag sitter bra för jag tycker den är så kanon söt ;O Men synd att det var slut i min storlek i vit men jajaa det fick bli en rosa (Y) Blir nog kanon ;) Orkar inte lägga upp bilder på det andra som kommer hem också =D Men ni får antagligen se när det har kommit =D hihi Hoppas det kommer till pappa nu för kom på att mamma och Anders  flytta ur lägenheten idag så hoppas den hamnar rätt så jag slipper gå över och höra ifall de fått mina varor (A) hehe Ajaa det löser sig nog ;)

Vart kvar i vansbro inatt med! Börjar ju jobba 11.00 imorgon så får åka tidigt (= Fast emil börjar jobba 07.00 XD haha Nu lär vi in i duschen! Bay

Kommentarer
Postat av: cassipassi

OVANLIGT ATT DU HITTAR KLÄDER ;) jag kanske också ska klicka hem nåt, eller? ;)

2010-06-27 @ 21:52:16
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0