Var jobbar jag idag? :O

Joo idag är jag på Elkedjan i Ludvika :) E mysig butik med mkt fina lampor (aå alla mina lampor är häifrån) hehe så idag är det en hel dag här 10.00 öppnade jag butiken och 18.00 så stänger jag butiken så jaa 6 timmar kvar bara! hehe.. Dagens kläder vart ett par legins och min nyinköpta blåa skorta ;) Tänkte ta på mig nått som jag kan strecha i för det är ganska så tomt på folk här under somarna men det börjar bli er och mer nu när vintern är på väg (= Så wiee för det! Gillar när det är fullrulle och man har nått att göra hela tiden! Så tänkt att jag ska städa och göra lite snyggt här idag (= Duktiga jag ;) Sen efter den hä dagen så tar jag LÅNG ledigt och jobbar ige på måndag! Så skönt det ska bli <3

Har den här tröjan på mig som jag har på bilden! hehe

Pappa ringde hit nyss så idag blir det maaaat! hihi Pappas pankakor, så han kommer förbi med de senare då innan han börjar jobba så mumms på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0