Saknar min Älskling Emil <3

Har pratat med han idag över fb! Msn separ bara så vi gedde upp där! Synd för då kan jag ju inte se han i camen :( men men <3 Han kommer nu hem om 23dagar <3 Fyfan va jag längtar^^ Blir så varm och glad i hjärtat <3

Vi har setat och pratat, känns braatt veta att han lever (= Även om han inte gillar maten där så "/ Så sa när jag hämtar han från flygplatsen så äre första vi ska göra är att åka till subway ;) hihi Eller någon annan stant för jag bjuder älskii på det han vill ha =D

Så jaa 23 dagar kvar nu! Och imorgon äre 22 agar så det går åt rätt håll som är bra tur ;) <3 Idag har han ju vart borta 1 hel vecka <3

Idag har jag jobbat så har vart helt slut! 09.00-18.00 och imorgon blir det att börja 13.00 (härligt med sovmorgon) och slutar 19.05 så stänger min avdelning imorgon (=


Och idag så kom jag så klart hem med 2nya tröjer (A) hehe Men jag är inte bortskämd! Jag kännar mina egna pengar.. Fast har riktigt dåligt med pengar nus å ni vet! Allt har bara poffat bort^^ hehe tur att jag har mina älskade 4föräldrar som järna bjuder med sig av maten i deras hem ;) Men synd är att det inte vart nå stockholm i morgon :8 Var tvungen att jobba så.. Jaa jag får vänta tills den 22a typ (= Då har man ju  fått lön och allt så blir ju kanon =D

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Nämen vad är det jag läser :O gillar pojkvaskern inte maten :O de har ju den bästa maten som finns! (enligt min mening) ^^, stackarn då, tur det finns subway då :)

Händer imorn då?

puss<3

2010-08-04 @ 21:33:37
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0