Lugg eller inte?

På tisdag ska jag ju iväg till frissan Milla och göra slingor och få det en aning ljusare ;) Och sen har jag ju dragit ut och osäker som jag är att klippa lugg! Frågade er ju är för någon månad sen om jag ska ha lugg eller inte! Nu tänkte jag fråga det igen och se va ni tycker denna gång ;) Jag har ju envisat om att spara ut luggen för vill ha den lång och nu är det hemskt lång :O Och för snart ett år sen så hade jag ju lugg och visar en bild för 1år sen då jag hade det och var nöjd i den :P Men då är nästa fråga, sne eller rak lugg? humm!



Den här bilden är för typ lite mer än 2år sen då jag hade mörkt hår och lugg! Mörkhårig blir jag nog nu efter somaren men lutar mota tt jag klipper lugg nu på tisdag ;) wiee Fyfan va jag längtar ;) hihi

Kommer bli kul! Ska vara på salongen redan 09.15 så blir en tidig morgon ;) hehe Trevligt!

Kolla bara på bilden neran hur jävla lång min lugg har blivit :O ojojj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lugg! Skitsnyggt=)

2010-08-30 @ 14:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0