baka tårta =D




Nu är jag hemma hos pappa och Anna och har bakat klart cassis rosa tårta ;) haha me like så hoppas den duger till min syster <3 Ätit en hel del grädde också (A) Tur att inte Emil var med för han skulle bli tokig på mikg när jag sitter och äter grädde ;) hihi

Just nu kollar på jag på Tv och det är Svanprinsessan =D pappa spelade in den till mig och cassi när vi var små, den filmen är så söt (A) Så den går på tv1000 nu =D hihi love men nu så ska jag upp och hälsa på min misse och sen ska jag plocka upp Fillan i stan för hon ska ha sin cykel som står ute hos mamma ;) hihi Ajaa ha det bra nu!


Kommentarer
Postat av: Anna

Okej, men sånt är ju kul :)

haha vad söt du blir på bilder :)

2010-08-01 @ 16:14:13
URL: http://aannabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0