Fullspeckad dag^^

Herregud ja^^ Shit, hur har jag hunnit med allt? :O hihi Tur att man sluta skolan tidigt iaf (A) Och Apu rapporten kom in i tid också, så ett stort + till mig som hinner med allt^^ hihi Idag har jag vart och tränat med brudara ;) SÅ duktigt av oss ;) Hård träning på magen ;) Hoppas det känns imorgon ;) Sen vart det en vända på stan med emma ;) Hittade ett linne som jag troligtvis ska köpa imorgon ;)  från Lindex, as snyggt party linne ;)

Sen hem en kort vända och sen vidare till solariumet! Eller först slängde jag in en tvätt och sen iväg... Så har tvättat idag också ;) Så duktig som jag är, eller okey, emil var också med XD haha Men känns som om jag hunnit med mycket! Men jag har inte hunnit med att plugga inför Svenska nationella idag.. huhu prov imorgon i det^^ HATA......

Men nu så ska jag dra iväg och handla lite sent.. men bättre det än aldrig XD haha måste ju handla med picnik tills imorgon när jag ska sitta och ha nationella.. måste ju tugga på nått så jag kan koncentrera mig XD Nej orkar inte åka iväg nu när klockan är så mkt! Tar det imorgon bitti innan skolan börjar! När öppnar mataffärer?


Kommentarer
Postat av: nadja

snyggingar :D

2010-04-22 @ 21:54:03
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0