youtube....

Sitter här och lyssnar på Bruce Springsteen ;) Vart så sugen och kolla på lite av hans videos från det att Idol sköng We are the world.. han är ju så bra i den XD gahaaaa <3 och snygg ;) har vart på han 2ggr live ;) STÅLT! hihi Pappa är tokig i han så det smittar väl av sig ;)

We are the world!



Vart så sugen att jag nästan måste höra med pappa om jag skulle kunna få låna några av hans music video som han har XD så man kan se allt i mkt bättre kvalite ;) skulle vara as kul =D kanske ta det på söndag hemma hos pappa? då skulle han nog bli as glad av att få visa upp sina video ;) hah aEller så ska jag höra om jag får låna de! tror någon att jag kommer få det? han är ju så rädd om sin sammling XD haha Men man kan ju alltid försöka ;)

Bruce Springsteen - Fire



Men nu så ska jag gå och lägga mig och sova för jag ska ju upp och jobba imorgon kl 10.00 ;) och så hoppas jag ju på att släkten kommer och hällsar på så de ser hur jag har det ;) Mina älskade stockholmar släkt ;) <3

Kommentarer
Postat av: nadja

ja det ska jag göra ;)

2009-10-17 @ 10:33:21
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0