Uppsala^^

Hejsan.. nu har jag ju då kommit hem efter ett dygt borta i uppsala :) har sovit på ett mysigt hotel med mamma och ätit god mat^^ och även en del godis har det ju då blivit (A) Badade igår i badkaret på hottellrumet och så svämmade det över när jag drog ut pluppen så då vart det vatten över hela golvet inne på toan xD så mamma fick gå ner till reception och fråga efter handdukar :D sen så vart det mkt tve tittande och så innan jag kunde somna...  och så vaknade jag på natten av att det var något som tickade i väggen! trodde det var någon klocka eller nått fast det fanns ju ingen klocka i rummet så det fick jag utesluta! så jag var tvungen att upp och leta efter mitt hedsett och trycka i det i öronen så jag kunde sova! hade ingen musik utan bara hedsettet... sen så vaknade jag av att mamma snarkade! :O så ååååå... hon brukar inte snarka men nu var hon så klart förkyld! 

Gick upp 7 på morgonen idagoch gjorde mig ordning, sen så gick vi ner och skulle äta frukost och det var as gått och mkt att välja på XD åt vattenmelon och massa annat XD mumms (= Sen så gick vi upp till rummet igen och plockade ordning på det sista och sen så ceckade vi ut och åkte till sjukhuset och vi fick leta parkeringsplatser as länge :O men vi hittade en och kom dit vi skulle iaf... pratade med en läkare där, mest om när jag började känna av smärtan i benet och så... sen så var vi klara där så då vart det att gå till centrum :D 

Det var ju då det roligaste under den dagen XD fast jag hittade inte så mkt! hittade bara en väska och en skrik rosa bh och trosa^^ så sött vare tyckte jag :D Mamma hittade därimot as mkt.. hon handlade för as mkt XD roligt att se ;) och jag har hittat en klocka jag vill ha.. den kostar bara 1400:- huhu ajaa jag ska nog ha en sån någon gång iaf ;) 

sen så vid 3tiden så skulle vi vara tillbaka på sjukhuset och träffa utterligare massa olika plastikkirurger! det var 6styckna i rumet där^^ det var ju då lite läskigare :O vi prata med dom och förklarade en massa och kollade även på bilder från magnetröntgen jag gjorde i höstas... och fick se att jag har as mkt kärlmissbildningar i högra benet... drygt och så förklarade dom att det är väldigt svårt att kunna göra något för jag har så små ådror och det är svårt att komma åt dem "/ så det var ju då väldigt drygt att höra för jag vill ju ha bort det nu! :O vill inte ha ont och vil kunn aträna utat att få ont... men men jag ska gå 1 år till så här och om det inte blivit nå bättre så kanske jag får opperera mig då (= får väll hoppas på det! 

Nu är jag iaf hemma men tänker inte gå till skolan i morgon för jag har ju en ledig dag då också eftersom det inte vart nå opperation.. så jag blir hemma... skönt det och så är vi ju lediga på fredag :D Och så har jag pratat med milla idag i telen och hon var ju då på Uf mässan i blge och jag hoppas att det går bra för henne och hennes kompisar ;) och så hörde hon om jag kan följa med till hennes skola i falun på måndag och jadu "/ vet inte om jag kan men jag VILL huhu :( har två prov den dagen... "/  men jag ska tänka på det... 

 
  
Jag testade en så söt jacka xD och jag sa till mamma att hon skulle tästa den och hon älskade den och hon köpte den då till sig själv XD och hon var så fin i den :D sen så handlade hon as mkt :D

 

Behån, trosan och väskan jag köpte :D as glad.. det var det ända jag köpte (A) hihi 
hittade inge mer :O 

 

Kommentarer
Postat av: nadja

haha en sån väska har ju jag ^^ och jackan var GRYMT SNYGG!

2009-03-25 @ 21:23:19
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0