Träna träna^^

Hejsan =) Nu för ett tag sen så kom jag hem från ett drygt pass med träning på må bättre och sen en runda på stan ;) Jag och Emma körde värkligen ett hårdpass idag och så ska vi tillbaka dit på torsdag ;) huhu Men vi får väl allt se om jag äns kommer komma upp ur sängen imorgon XD Kommer känna så mkt i magen :O vi bara ösa med övningar på magen xD hihi men det blir nog bra ;) Och under vändad på stan så inhandlade jag mig en bh+ trosor :D hihi och emma köpte lika fast i en annan färg XD Najs :D

Nu så funderar jag på att tästa min ansiktsmask som jag inte har tästat än som mamma kom hem med för någon vecka sen (= Tänkte mig att det skulle ju inte skada :P hihi 


Den kan man hitta på Hälsokostbutiker, life kostar 138:- 

Men nu ska jag gå å smeta in mig i det :P huhu Hörs senare puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0