städa städa^^

Nu har jag städat lite, kanske inte städat klart än XD det är så tråkigt att städa och plocka å ha sig^^ Usch... men det måste ju göra det med.. huhu golvet ä nästan helt synligt xD kan man inte säga att det var tidigare (A) 



Nu sitter jag bara och väntar på att pappa slutar jobba så vi kan åka in till stan :D Så ska jag förbi vid skolan å hämta lite böker eftersom jag har 2prov på måndag och ett på tisdan! :( det suger.... Ska väl städa lite till snart men det är snart det^^ hehe har haft så tråkigt så jag har gått runt och tagit lite bilder (A) Och så igår så kom jag inte i sängs fören vid 1 tiden.. satt å kollade på ett så bra program (A) dr9010, det är om plastikkirurger å sånt (A) jag tycker det är så himmla intressant så jag är bara tvungen att se på ingreppen dom gör :O hihi mitt "dröm jobb" är att bli plastikkirurg (A) så kul det skulle vara...  

Jag är så dukigt på att städa ;) 

  

 

En gammal bild då på mig och syster <3 
Emelinda Ida Åkerström + Cassandra Fia Åkerström




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0