Vackert! Träningsverken börjar komma smygandes!

 
Tisdag idag! Morgonen var kall.... började med gymmet 07.00 med Jennifer! Vi var duktiga som vanligt! En aning slut kände jag mig då jag och martin tränade igår kväll i gymmet hemma! så jag gjorde bänkpress och sen en annan som heter typ lika när man står? har ingen aning om vad det heter nu! hehe så magövning! Bilen var så duktig och startade också! Känner av magen och benen!
 
Är så sugen på en jacka från Jofama! åhåå så fin den är! Vart helt kär i den när jag såg den på en! hehe fin fin! Skinjacka! hihi åå det var så snyggt med den svarta pälsen! mmm
Nu när det är så kallt ute så längtar man efter värme! Gud så skönt att åka utomlands! fixade pass förra måndagen ifall ajg och martin ska åka när allt är klart med affären! Så får hålla tummarna! ;) så hämtade ut det igår på polise stationen! haha rolig man blir att se ut på sånt där! känns ju bra att det inte är nått man behöver visa så ofta! haha
 
Igår på jobbet kom jennifer och johanna förbi! Dom vart kvar tills stägning så vi fikade lite och sen gick vi till Åhlens! Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0