telefonkööö -du har nummer 70

sitter för tillfället i telefon kö... försöker ringa till skatteverket... Är jag den ända som inte fått tillbaka mina skatte pengar? nooooo nu är jag i i kö igen... 90... drygt! jaa hoppas detgår snabbt! Drygt att behöva vänta!

Har blivit med i instantgram Fattar nada av det iaf. heter EmelindaAkerstrom så ni vet! Får se om man kommer komma igång där nå eller hur det blir hehe är lite efter med sånt där!

cassi har vart här och hällsat på och sällskapat mig! trevligt hihi ska snart äta min matlåda! denna morgon började också bra! gymmet med jennifer 07.00 inte tokigt det inte! hihi var lite tröttis men det gick allt hihi :)

köpte en krukväxt igår, en boll som inte dör som jag kan ha i hallen även om den inte får någon sol så dör den inte! perfekt! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0