HEJJA DJURGÅRDEN!

Torsdag och fredag har jag spenderat i Stockholm på mässa! Herregud... det var inte en liten mässa! Alla slags smycken finns där! ojojoj det var roligt att kunna få se så mkt! Beställde Skagen klockor så inom 2-3veckor kommer mitt skagen skåp och klockorna! Ska bli spännande för det är enkla, slimade klockor! :) Eleganta!
 
åkte från Stockholm vid en 2tiden typ och herregud.. var inte lätt att komma ut för det gick i snigelfart på vägarna... kryppkörning... tur man fick lära sig det i körskolan! hehe så vart att ställa gpsen på örebro! Så hittade till örebro och till stationen där det vart bra taiming då Martin kom precis med tåget dit så plocka upp han och så åkte vi och leta efter parkering! Vart att gå på stan i örebro, äta på Mcdonalds vilket var evighet sen jag åt! Fick ÄNTLIGEN tag i hår till biogubbarna som står vid tvn.... så nöjd! hihi Hittat en favorit butik i örebro som heter Entré! En inredningsbutik som det finns så mkt fint i! :) ja så hittade vi till örebros stadium också eller va det heter och kom in innan djurgården klacken kom in. herregud va det sjöng och vart transporterade av polisen till stadium! Det är 08 påhitt det! haha ;)
 
Spännande match vart det. Djurgården gjorde 1-0, sen gjorde dom 2-0 sen vart det 2-1 och sen 2-2 och sen gjorde djurgården ÄNTLIGEN ett till mål så matchen slutade 3-2 till djurgården! Jag missade båda första målen som djurgården gjorde för precis då kollade jag på telefonen! hehe men men Dom vann iaf så var riktigt kul och hejja hejja! Martin var glad att dom van på hans födelsedag och allt! hihi
 
sen vart det hemgång och åka ut till sörvik och hämta Disse och så åka hem! Martin fick öppna sina peket från mig vilken var en cykeltröja, en annan tröja och ett par kallingar! :) och det passade också! ;) hihi stort +
 
så somnade efter 12 och ställde kl på 06.30 för att upp och baka så har hunnit med att baka mockarutor idag på morgonen! Det kallar jag riktigt duktig men var nog lite trött så glasyren vart inte så bra.. men men gått var det iaf!
kanon!
 
Idag efter jobbet blir det att snabbt åka hem och fixa lite och så kommer martins släkt och firar han :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0