Äntligen Fredag!

Fredag förmidda är det idag då! Trevligt och denna veckan har gått så fort! Igår var det kvällsuppet i gallerian och jag slutade vid 3tiden då cassi kom och böt av mig! Trevligt att få sluta lite tidigare och speciellt när det är öppet till 8 så slipper jag jobba 10timmar! Så snäll syster!
 
Så igår kom jag hem innan martin! Så åkte vi till lyviksbärget och köpte 2st nya fönsterbrädor till köket eftersom dom som satt i köket var olika... hehe ena var "ihålig i rander" eller va man ska säga och den andra elt slät. så nu sitter det 2st likadana! Så nu slipper jag reta mig på det! :)Så handlade vi även blommor när vi ändå var igång! Så åkte vi ner till stan och var inne på gallerian och kollade på modevisningen! haha man kan aldrig få nog av gallerian i Ludvika! haha Så köpte vi hem mat från flamenco, jag åt räksallad och det var gått och mellan tyckte välldigt mkt om räkor! Sen vart det att ut och plantera blommorna och så sen sätta dit nya fönsterbrädorna och så! Vart nöjd så nöjd!
 
Dom gammla fönsterbrädorna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0