Fredas mys med tjejerna <3

Igår var det att direkt när jag slutat åka till gönäs och träffa tjejerna! Vi hade lite syskonmys! Jag, cassi, emelie och milla och så klart lilla lowan! Vi lagade mat och en sorts kladdkaka! gått gått! Jag och cassi köpte pomesfrits, kravmärkta och dom smakade lite anorlunda dom! hehe men gick ändå! Lowan ville inte sova så det var ju bra det för då fick man ju gosa med henne! Övertrötta tjejen! Massa prat vart det så kanon roligt det! vart ganskasent så kom hem lite efter halv 11 men var en riktigt rolig kväll! Älkslingen han satt och pussla när jag kom hem, vi har börjat på ett nytt 500bitars bussel på massa vårfåglar och jag satte mig där jag också! Så inatt vid en halv 1så var pusslet klart! Glömde helt bort tiden och den ran iväg och så kan man ju inte sluta när det är så lite bitar kvar så ville inte mer än gärna gå upp imorse och känner mig lite tröttis! haha men pusslet är klart iaf! ;)
 
Fin fina pusslet! hah avi har blivit så duktiga på det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0