Sweeetttt!!!

Direkt efter jobbet igår... drog hem på en gång.... börja damsuga och städa och ha mig! Så damsög allt men fastnade jag med att plocka med massa papper och sortera och slänga massa skit och gammla saker som inte används eller kommer användas! Jaaa så det har jag gått igenom och slängt och fixat! Det tog hela kvällen känndes det som! han inte med så mkt mer än det! så var ju skönt efteråt att känna att man har gjort nått vetigt iaf! hehe men lär städa vidare sen! När den tiden finns och orken!

Igår på eftermiddan fick jag mina saker för håltagning nu! Känndes riktigt kanon allt! hihi Så roligt! Så nästa torsdag har jag i tidningen om håltagning så inte alls tokigt så ska bli så roligt det ;) hihi

Denna music vidio med katy perry är ju så jävla bra! Har verkligen fått en dille på den och kollar på den minst 1 gång pär dag! Har nog kollat på den 3 gånger redan idag! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0