Pingpong!!!!

Igår var det fredag!

Jobb till 18.000 som vanligt och alldeles innan stägning så kom vännerna hit och så stängde jag och så gick vi alla ner i gallerians källare och spela rundpingis! Var roligt Roligt! Lite damputbrott när man åker ut! hehe

Johanna åkte ut och gör nästan ett glädjeskutt? haha eller inte... hon vart allt slite sur och hppa hårt i golvet ;)



Var roligt!
vi var 8a personer totalt med mig och ja! As kul.... Spela från 6 till typ 9 sen efter det gick vi och åt alla på flamenco! Var inte alls fel det! mumms mumms! :)

Nu är det iaf Lördag och vet inte riktigt vad jag ska hitta på efter jag slutat kl 3 men måste iaf handla då jag inte alls har någon frukost eller nått hemma! Skandal! Så inköpa mat! hoppas på att få vara lite ute idag också.. ta en långpromenad i solen om det är sol! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0