Lovely Friday

FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG OCH ÅTER FREDAG HELA DAGEN!

Superduperskönt med fredag!
Sovit kanon i natt och idag efter jobbet blir det fika med tjejerna! Ska bli hur mysigt som hällst att få träffa alla och prata! :) Kan inte bli annat än bra!

Igår när jag hade stängt och kom utanför galerian och det fortfarande var ljust ute så bestämde jag mig för att promenera bort till gammla lägenheten och hämta hem min cyckel som stått där! hehe tur så fanns min ögonsten kvar! Och var tillomed luft kvar i däcken (har ju inte använt den sen i somras) fast när jag väl satte mig och cyklade märke jag att det var dåligt med luft i bakdäcket ähääää gick bra ändå och attans drygt det var att cykla! hahah

Imorse när jag gjorde ordning mig vart det som jag fick en idé känndes som i tecknade filmer när en glödlampa blir att lysa ovanför huvudet och vart så glad och tänkte... Det är lördag idag! Men nej kom jag på... det är ju  Fredag och lördag imorgon... attans. hade vart skönt med helg! hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0