Lördag lördag... Lördag i massor!

YEY!!!! Snart är det helg IGEN! Veckorna går fort och helgerna går fortare än fortast! 55min kvar på lördagens jobb pass! Härligt! Hoppas sita timmen går fort så jag får pallra mig hemår (tog bilen imorse)  det regnade ju typ!!! hihi Sovit skönt inatt! :)

Igår kväll efter jag stäng.. eller ja Emelie och milla och lilla bäbis (millas gud dotter) var med och kom till mig prick kl 18 när jag höll på att dra ner gallret så dom var sociala med mig och så! Så vi gick till Åhléns och var där tills vi skulle träffa kompanit på engel och fika kl 7... Jag gick runt och bärde på lilla bäbisen inne på Åhléns och till engel! Gud va trött i armarna jag vart att bära den lilla knodden! Men det var så gosigt så! Satt och busa med henne på engel också! Var superduper bra fredag på engel med alla härliga flickor! Så superduper vart det allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0